Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-04 18:34:07
Nezinau. Nelabai suprantu, kame ydos motyvacijoje?

Kaip ir minejau - man kokio Kristaus gimimo vieta, neverta demesio, kaio
ir koks Dziuljetos balkonas. Elementarus balkonas, standartiniame
Veronos senamiescio kiemelyje, pagal fotkes ir aprasyma kazkas panasaus
ir su šituo personažu. Aš suprantu, kad mano lietuvių kalbos mokytojai
Baranausko klėtelė gal ir lankytinas objektas, bet aš Anykščiuose geriau
rinksiuos akvaparką ir ekskursiją po vaisiuko fabriką. Kiekvienam savo
ir jokios logikos ieškoti nereikia.