Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: 中国百强
Data: 2019-01-04 10:19:49
kosmodromai tokie specificiški objektai ;)

Приехал новый русский в Иерусалим и попал на эскурсию в старый город.
Ну, экскурсовод объясняет: Вот с этого места вознесся на небо Христос,
а с этого Мария, а вот там повыше, там сейчас мечеть и оттуда
вознесся пророк Магомет.
Новый руский замечает на это:
- Ну вааще, у вас тут космодром, блин.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Planuoju irgi kelione i ta puse. Visokias mano nuomone pasaku personazo
gimimo, mirimo, veseliu vietas isbraukiau. Teisingai speju, kad zmogui
ne temoje ten nera ko ziureti - nieko ispudingo? Panasiai kaip koks
Dziuljetos balkonas Veronoje?