Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapin?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-08-21 12:43:28
prisimenam , dziugu , kad golfas ne kiauru dugnu  buvo tai visa dar skaitom
tamstos istorijas

"S.Vyt"  wrote in message news:ona3ll$vc5$1@trimpas.omnitel.net...

O kam? Nezinau, bet nemanau, kad su manim mieganciu gali nupusti,
alpinizmu neuzsiimu.
Man vienam ar su mergina isvis patikdavo masinos bagazineje
miegot, to pacio bmw pilnai isitieses telpo, net 2 golfe
tilpdavau, tik skersai gultis reikdavo (185 ugis mano), vos
praveri langa ir uzdedi tinkliuka nuo moskitu, daiktus ant
priekiniu sedyniu kitus  i sonus ir miegi, islipinejinpro galines
dureles ir joks lietus nebaisus, o ziema dar ir uzsivedes galiu
sildytis, savo laiku pastoviai taip lenkijoj miegodavau., su
tuometine drauge 2 golfu kadaise visa europa isvazinejom
taip.
Dizelio dumai nera toksiski, langai tamsinti.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks