Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapinę
Autorius: solara
Data: 2017-08-18 14:32:51
Garso izoliacijos nebus bet kuriuo atveju :) Jei trukdys už pertvarėlės, tai
trukdys ir atskirai.
Universalesnė ta bendra didelė, nes pvz pas mus 2 dideli + 3 vaikai, tai 5
sugulti viename plote paprasčiau nei paskirstyti per 2.
Čiužinius reikia labiau atitaikyti tose atskirais galais, o vientisoje -
daugiau variantų. ( o kadangi pirkome tipo pagal matmenis, pripūtus ir
pabandžius sukišti paaiškėjo kad nelabai telpa, palapinės dugnas kažkoks
siauresnis nei kad rašė...),

Įlindimas pro šoną, tai vienam per kitą reikia perlipti įeinant/išeinant.

Nepatiko, kad prieangis neizoliuotas, buvo lietus, daiktai šlapo.
Pastatymas toks ką aš žinau, ilgokai reikėjo vargti kol ten išsitampė viskas
padoriai.
Ir man rodos tie du atskiri galai 'suvalgo' erdvę, vienoje jos yra daugiau,
tokių pačių gabaritų palapinėje.

Panaudojom vienoje kelionėje ir daugiau nenaudojame.

Dar kas mums yra labai pasiteisinę senoje palapinėje, tradiciniame kupole,
su strypais, kad tų strypų nereikia perkišinėti, verti niekur, o tik įstatai
galus į tas kišenėles ir palapinės vidinis sluoksnis prie karkaso
prisikabina kabliukais tokiais. Na super patogu ir greita . Ir nesuprantu,
kodėl didžiojdi dalis palapinių  - ne tokios, o tokio sprendimo reikia
ieškoti....

"kaiser"  parašė naujienų news:on5u82$jem$1@trimpas.omnitel.net...

Įdomu, kodėl nepatiko dviejų galų? Įsivaizduoju jog tėvai ir vaikai
mažiau vieni kitiem trukdo. O tokio tipo kur pridėjai tik vienasluoksnė
išsegama "sienelė" tarp "miegamųjų".