Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapinę
Autorius: dzonis
Data: 2017-08-18 09:19:02
Priprasi. Turi 4 vietę jau gal kokius 8 metus ir 2 vietę gal 3 metus - 2
seconds. Tai kai chebra prie ežero dirbdami po du  būna įpusėję   strypu
suvėrimą, išėmimą , aš jau 1-as būnu  susitvarkęs viską.

"Lapinas"  wrote in message news:on602s$l4s$1@trimpas.omnitel.net...

QUECHUA 2 Seconds XL Air 2 Person Camping Tent - Blue
https://www.decathlon.co.uk/2-seconds-xl-air-ii-pop-up-tent-2-man-id_8347891.html

Užknisa paskutinis perlenkimas sudedant, vis baisu sulaužyt: kokias 5
minutes tenka kankintis