Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapinę
Autorius: kaiser
Data: 2017-08-17 14:34:29
Prie ~10metų Maximoj pirkta palapinė. Kinietiškas "brand'as" ant
liežuvio galo L.A. ... Stebėtinai puikiai tarnauja neintensyviai
naudojant. Matė audrų, nekalbant apie lietų. Nenuvirto, neperšlapo. Tik
dabar pradėjo prasišviest mikro skylutės audinyje. Plius per maža jau
šeimai. Piguva, pirkta už ~120Lt per aGciją.