Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapinę
Autorius: bzik
Data: 2017-08-17 14:47:53
gooutdoors.co.uk savu laiku buvo prastai vertinama, rizikinga parduotuvė
(neinantys į kontaktus, ilgas pristatymas ir pan.). Nors vieną pirkinį
surizikavau ir buvo ok, neskaitant gerokai ilgesnio, nei tikėtasi, laiko.

"none"  wrote in message news:on3md9$rgd$1@trimpas.omnitel.net...

Aš visai gal pasikeisčiau į didesnę, pvz. į
http://www.gooutdoors.co.uk/hi-gear-kalahari-elite-8-tent-p396767 :)
arba į šitą:
http://www.gooutdoors.co.uk/vango-icarus-500-deluxe-tent-2012-p201938

Tiek jos maždaug visada kainuoja, t.y. visada akcijos.

Pagal kainą ši labai patinka
https://www.decathlon.pl/namiot-arpenaz-family-41-id_8378237.html
Ji nuo pernai pavasario tiek kainuoja