Tema: Re: Geriausis laikas pirkti palapin?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-19 22:31:01
O kam? Nezinau, bet nemanau, kad su manim mieganciu gali nupusti,
 alpinizmu neuzsiimu.
Man vienam ar su mergina isvis patikdavo masinos bagazineje
 miegot, to pacio bmw pilnai isitieses telpo, net 2 golfe
 tilpdavau, tik skersai gultis reikdavo (185 ugis mano), vos
 praveri langa ir uzdedi tinkliuka nuo moskitu, daiktus ant
 priekiniu sedyniu kitus  i sonus ir miegi, islipinejinpro galines
 dureles ir joks lietus nebaisus, o ziema dar ir uzsivedes galiu
 sildytis, savo laiku pastoviai taip lenkijoj miegodavau., su
 tuometine drauge 2 golfu kadaise visa europa isvazinejom
 taip.
 Dizelio dumai nera toksiski, langai tamsinti.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks