Tema: Re: IdejaFiks. AtkalbÄ—kit
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-23 16:34:03
On 2017-03-23 08:51, Linas Petkevičius wrote:

> Ok - nuosavas tulikas ant ratu. Sutinku, kad kai kam tai privalumas...

> Jei geras oras - lauke galima perkast kad ir ant pledo(nebnet butinai
> reikai barsciu issivirti, kotleta ir kompota), galima vieso maitinimo
> istaigoje pavalgyt,

> Negaliu atsakyti - as atostogas deliojuosi taip, kad nesikankinti su
> tokiomis nesamonemis.

Gyvenime visko pasitaiko... Yra teke 4 ryto nuluzti ant auto sedyniu.
Priezastis - milziniski kamsciai autostradose. Ir nieko cia
nepasideliosi (as buvau susideliojes nakvynes viesbuciuose. Deja,
aplinkybes nesudare galimybes laiku pasiekti vieta, kur butu galima
apsistoti viesbutyje)

As esu keliaves ivairiais metodais:
1. Sedi i autobusine kelione, tave veza, vedzioja pasakoja.
2. Perki is organizatoriaus kelione lektuvu: tave nuskraidina,
pasitinka, nuveza i viesbuti, organizuoja ekskursijas.
3. Savarankiskai perki lektuvo bilietus, uzsisakineji viesbucius,
nuskrides sedi i nuomota auto ir keliauji, naudodamasis viesbuciais.
4. Vaziuoji su savo auto, miegi viesbuciuose apartamentuose.
4.1. Vaziuoji su savo auto, miegi viesbuciuose, po kurio laiko prie
taves prisijungia dar kazkas, atskrides lektuvu, ir toliau keliaujate
visi kartu su auto.
5. Keliauji savo auto, miegi kai kada viesbuciuose, kai kada kempinge
palapineje ant auto stogo.
6. Keliauji su savo auto, miegi aikstelese palei kelia palapineje ant
auto stogo (tokia kelione visai gerai skandinavijoje).
7. Tempi caravana, miegi kempinguose ar aikstelese.
8. Vaziuoji su savaeigiu kemperiu (sita bandes tik lietuvoje trupose
isvykose, pvz i zvejyba)

Taip, kad visus situos budus galiu lyginti. Kiekvienas keliavimo budas
turi privalumu ir minusu. Man tikrai nera blogas keliavimo budas su
caravanu (privalu nemazai) Bent as renkuosi skirtingus keliavimo budus
skirtingais marsrutais (kai kada dalinai budo pasirinkima lemia ir
finansai (pvz norvegijoje viesbuciai (o kroatijoje kempingai) man
pasirode neadekvaciai brangus). Taip pat ziuriu, kuris keliavimo budas
leidzia maziau isleisti maitinimuisi (pvz vokietijoje ar austrijoje
dviese gali ramiai sumoketi uz pusrycius 20Eu, uz pietus 40Eu ir uz
vakariene kokius 60Eu. Na, vien valgymui dienai isleisti 120 Eu skaitau
yra daugoka, del to ieskau alternatyvu (apartamentu virtuve, kempingo
virtuve, nedidele mobili turistine virtuvele automobilyje (vasara gali
pasiruosti maista lauke) ar kemperyje.) Vaziuoti prie ezero ar i
baltijos pajuri nelabai matau alternatyvu caravanui. Po norge keliauti -
arba trumpai kelionei palapine ant stogo, ar ilgesnei - kemperis ar
caravanas. Graikija - arba apartmentai, arba palapine ant stogo. Jei
ilgam - gal caravanas. Kroatija - apartamentai. Bulgarija - rinkciaus
prabangu viesbuti. JAV - nuomota auto + moteliai, viesbuciai. Ir t.t.

Audrius K.