Tema: Re: IdejaFiks. Atkalbėkit
Autorius: Sail
Data: 2017-03-21 15:16:33
Na vazineju taip kokiu 18 metu, bet ne priekaba o kemperiu. Namelis bent jau
man nepatinka del tampymo sudetingumo, bet cia irgi skonio reikalas.

Del zavesio tai gali atsakyt tik pats sau patiks ar ne. Man pvz patinka, ir
kitokiu atostogu tiesiog nenoriu, na nebent issinuomoji masina ir vaziuoji
nakvodamas privaciam sektoriuj.

Siaip ideja tavo ner bloga, kaip ir nera blogai padaryt kontroline kelione
nors ir cia lietuvoj. Tada ir zinosi ar patinka ar ne.

Siaip zajabys yra kempingu, graziose vietose, tvarkingu, su baseinais ir
t.t. Bet yra ir sudo daug.

Pagrindinis kaifas tai laisve, varai kur nori, jokiu isipareigojimu. Jei
patinka - uzsibuni ilgiau.