Tema: Re: IdejaFiks. Atkalb?kit
Autorius: svyt
Data: 2017-03-22 15:02:38
Buvau kroatijoj pries kazkur 8 metus, kempinguose nakvojom, nieko
 brangaus neatsimenu, man labiau autostrada brangi pasirode.
 Tiesa, su palapine o ne nameliu lindom i kempingus, bet kazi ar
 pigiau, nes ten susimoki uz isskirta vieta.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/