Tema: Re: IdejaFiks. AtkalbÄ—kit
Autorius: ejs
Data: 2017-03-22 12:35:33
2017-03-21 21:24, Lapinas rašė:

> O, dėkui. Aš ir galvoju, kad pigiau nebus, bet bent šiai dienai esu
> pervargęs nuo visų tų "planavimų", "dėliojimų", "organizavimų" tai lyg
> ir kokia atsvara tam gaunasi. O kaip vakarinė Adrijos pakrantė? Arba
> Juodoji jūra? Neteko turistaut?

Puglia yra gan neblogai, bet iki jos toli. Iš kitos pusės, turėtum namelį :)

Aš daugiau matęs šiaurinę dalį, Trst - Venezia regionas. Yra visaip. Kur
krantas geras - yra normalių kempingų. Kur krantas nelabai - žvejų valtys.

Trieste - Duino ruože priėjimas prie jūros komplikuotas, bet Sistianoje
neblogas kempingas virš jūros.

Toliau link Venezia - sąnašinis krantas - upių deltos, įlankos ir pan.
kažkas tarp laukinio, pramoninio ir kultūrinto kranto.

Rytinėje pusęje yra Pulos pusiasalis. Prieš 15 metų buvo gan neblogai,
įšskyrus Slovėnijos dalį aplink Koper.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not