Tema: Re: IdejaFiks. Atkalb?kit
Autorius: Edo
Data: 2017-03-22 09:07:07
Graikijos kempingai (buvo) tikrai labai neblogi ir ne vienas isikures kokioj panoraminej vietoj. Pvz. is palapines iskises galva maciau Meteoru vienuolynus viena ryta :-) Nu bet daugiau kaip 10 metu netikrinau. Bulgarijoj i pietus nuo Sozopolio irgi teko kelis kempingus aplankyt. Tai ten geriausios vietos (arciausiai juros, po figmedziais) buvo labiau tinkamos palapinems statyt, nes visur smelis, pravaziavimai prastokai sutvarkyti. Ir Bulgarijoj tikrai ne vienas kempingas apgriuves... Ner ka lygint salygu su Graikija.

Beje, Graikijoj sutikau siek tiek vyresniu vokieciu pora, kurie keliavo su nenauju Mercedes SLK cabrio isimete palapine nedidele ir pora tasiu rubams. Nu ir biudzetas keliones siek tiek didesnis negu mano buvo :-) Nori - kempinge sustoja, neranda gero kempingo - viesbutyje nakvoja. Planavo keltu i Kreta keltis.

--
Free News Reader
http://put.hk