Tema: Re: IdejaFiks. Atkalbėkit
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-03-22 08:56:56
Audrius K konkreciu atveju jau detalizavo, bet turbut galioja ir bendru -
nei su kemperiu bei su priekaba keliaujama ne todel, kad norima sutaupyt, o
dazniausiai todel, kad galima sau tai leisti.

"Lapinas"  wrote in message news:oarvnp$bk3$1@trimpas.omnitel.net...

2017-03-21 15:05, VaidasB rašė:
> neužsipisi su tuo nameliu? Ne patogiau su mašina tiesiog ir nakvot
> viešbutyje ar palapinėje?

Nežinau, todėl ir klausiu. Namelio privalumą matau tame, kad
nesikandžios maisto kainos, kaip kad būna šokas Europoje. Viešbučiai yra
gerai, bet tas prisirišimas prie laiko mane šiai dienai biesina.