Tema: Re: IdejaFiks. AtkalbÄ—kit
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-21 22:51:09
On 2017-03-21 21:24, Lapinas wrote:

> O, dėkui. Aš ir galvoju, kad pigiau nebus, bet bent šiai dienai esu
> pervargęs nuo visų tų "planavimų", "dėliojimų", "organizavimų" tai lyg
> ir kokia atsvara tam gaunasi.

Siaip, bent man, tai smagu keliauti tempiantis nameli.

  O kaip vakarinė Adrijos pakrantė?

Ten neteko. Prie adrijos kroatijoje praleidau nemazai metu.

  Arba
> Juodoji jūra?

Ten buvau tik karta neblogam viesbuti super all inclusive. Kempinguose
nakvojau vaziuodams ten ir atgal (naudojau palatke ant auto stogo, ji
praktiskai neriboja judejimo greicio ir nelabai itakoja kuro sanaudas).
Tolimoms kelionems kol kas renkuosi palatke ant auto stogo (autohome
airtop).

As dar pagalvociau apie Graikija. Kempingai kaip ir ne brangesni (gal
net pigesni, nes kroatijoje jie kazkodel brangus), negu kroatijoje. O
apartamentai ar viesbuciai brangesni, negu kroatijoje ar bulgarijoje. As
pats irgi planuoju kazkada pasiekti Graikijos kempingus (pvz
https://www.camping-melissi.gr/en/  ar kazkuris tame paciame
pusiasalyje)... Atstumas iki graikijos ne ka didesnis, negu iki
kroatijos pietinio galo (as ten vaziuodavau dazniausiai)

Audrius K.

  Neteko turistaut?