Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Sail
Data: 2017-01-24 15:29:49
Gramatika tai isvis skirta zmonems atbaidyti. Pradedi ziureti - pzdc,
atrodo be sansu ismokti.

Bet mazi vaikai apie gramatika nera girdeje, o kalba teisingai. Reiskia
galima ir be jos.

Ir is tiesu, kai pramoksti tai kaip ir aisku kur kaip sakyti.

Todel pasidariau isvada - gramatika paziureti verta, bet tik siaip,
susipazinimui. Taisykles mokytis tai isvis absurdas, zmogus ne kompiuteris,
jo smegenine kitaip sudaryta, bent jau kalboms tai tikrai.

Mano vaikis taip vokiskai pramoko is teliko. Dabar patenkintas - pravercia.