Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Sail
Data: 2017-01-24 14:19:16
Kiekvienam veikia savo mokymos metodai.

Man pagrindine taisykle - mokymosis procesas turi buti malonus. T.y. saves
prievartavimo turi buti minimaliai, kitaip tiketina uzmesi ta reikala.

Tad, jei tikrai nori ismokti kalba nuo nulio, pradzioj imi koki vadoveli.
Cia nemaloniausia dalis kuria tenka praeiti.
Esme - sukaupti pradini minimalu zodziu bagaza. Pratimu nedarai, gramatikos
atsiminti nebandai, tik akim permeti, nes tai sux - kalba ne programavimas,
turi ateiti per jausma o ne matematika.

Kai zodziu minimuma turi, imi idomia knyga - viena egzemplioriu zinoma
kalba, kita ta kalba, kuria nori ismokti. Ir skaitai - sakinys is vienos,
sakinys is kitos. Esme kad siuzetas butu idomus, tada nelabai pastebi kad
kita kalba zulini - idomu buna kas ten toliau.

Pradzioj eina letai, paskiau greityn. Kai perskaitai ir prisimeni, kiek
suprasdavai pradzioj, ir kiek gale - oxujet koks skirtumas.

Skaitomam lygiui pakilus, ziuri idomius filmus su titrais. Kadangi skaitomas
supratimas jau geras, taip ziurint atsislifuoja klausa.
Va ties tuo ir baigiasi mokslas. Aktyvios kalbos jau viena nepramoksi, bet
kai reikes susikalbeti, niekur nedingsi ir prasnekesi.
As italijoj specialiai prasydavau, kad su manim kalbetu italiskai (ten buvo
mokanciu uzsienio kalbu), tada zinios juda pirmyn.

Ispanu taip pramokau per viena troleibuso sezona, kai dviraciu sezonas buvo
uzsidares. Bet ji i italu panasi ir siaip lengva.