Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Arnoldas
Data: 2017-01-24 14:35:37
pilnai sutinku, kad turi patikti tai ką mokaisi. Svarbu nejausti jokios
įtampos. Žiūri serialus, skaitai tekstus (tuos kur tau patinka).

Aš pradėjau žiūrėti Draugus, nes ten labai daug šnekamosios kalbos. Tai
jau nuo antro sezono praktiškai suprasdavau 80%.

Na, jeigu koks sunkesnis serialas, kad ir GoT, tai pažiūriu vieną seriją
su subtitrais ir paskui dar tuos subtitrus perskaitau, nežinomus žodžius
peržiūriu.

Naujų žodžių "nekalu", tik pažiūriu vertimą, kad suprasti sakinį. Nes,
kaip daug skaitai ir klausai, ar žiūri tą patį serialą, tada tuos
žodžius sutinki vėl ir vėl. Taip supranti sakinio reikšmę.
Su knygų, straipsnių skaitymu tas pats.

Tiek, kad jei nori pramokti, tai turi kažkiek pasinerti į tą kalbą. Turi
rasti laiko kiekvieną dieną minimum 30min. dar geriau valandą arba dvi.