Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Sail
Data: 2017-01-24 12:02:08
Taip, visoms. As irgi maniau kad moku angliskai iki kol londone pasedejau
prie stalo su vietiniais.

Kazkada ziurejau idomu filma anglu originalia kalba, tai perjungiau i
vokiska dubliaza, kad suprasti butu geriau.

Praejusia vasara su lenkais geriau kempinge, tai velgi analogiskai -
smegenine sukasi 100% apkrovimu vien tam, kad neiskristi is konteksto.
Bet va kalba tokiu rezimu tai mokosi geriausiai :-)

Megstu kalbas mokytis, man jau toks kaip ir hobis gavosi.