Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Arnoldas
Data: 2017-01-24 14:51:26
Aha, ir aš visokius podcastus klausau, kaip mašiną vairuoju (jeigu esu
vienas) visada klausau. Šunį vedžioju ir t.t. Įprotis gavosi.

Taip klausydavau Draugus pradžioje: ištraukdavau audio ir klausydavau
ištisai, plius dar ne vieną kartą skaitydavau subtitrus. Atrodo, kad
visi žodžiai žinomi, bet, kaip pradedi klausyti, tai bbž ką šneka. Sėdi
mašinoje ir juokiesi iš bajerių :)

Tas jausmas, kaip supranti serialą originalo kalba atperka viską.
Dar jeigu turi su kuo pakalbėti ta kalba, tai visi zjb.