Tema: Re: Greitai pasimokyti kalbos?
Autorius: Sail
Data: 2017-01-24 14:56:57
Zinau :-).

Man afigenna buna, kai senu geru megstamu dainu teksta staiga pradedi
suprasti. Italu / prancuzu / ispanu.
Dar norejau Lui de Funes'o filmus suprasti originalia kalba, bet jauciu
nepatrauksiu niekada.

Pakalbet deja nera su kuo. Vaziuoji atostogauti i ta sali, ieskai kontakto
su vietiniais. Kartais ziurek ir gaunasi, tada geru atsiminimu lieka.
Vien italijos pietus ko verti.