Tema: Re: Croatia - kur vaziuot?
Autorius: marukas
Data: 2015-05-19 09:38:19
Beje, jei norisi ramybės, gamtos, tai ieškočiau nakvynės kurioje nors
saloje. Ten mažiukai jaukūs miesteliai turi ir promenadas ir pramogų, bet
pagrindas gamta ir ramybė.

Beje, kai atsigulėsit prie jūros,  ir turėsit galimybę, tai pakeliui namo
LABAI rekomenduoju aplankyti Imotski ir nusimaudyti čia:
http://tinyurl.com/pqj59uq Galima padaryt pietų sustojimą, o galima ir su
viena nakvyne. Jei norėsis tikro Kroatiško grill'iaus, siūlau užsukti
pernakvoti(ar bent papietauti/pavakarieniauti) čia:
http://www.booking.com/hotel/hr/pansion-ruzin-dvor.en-gb.html Šeimininkė
angliškai nekalba, bet jų naminis vynas padeda susikalbėti... ;)

Taip pat, jei pakeliui galit užkabinti tai Mostar'as irgi must visit vieta.
Taip pat vienai nakvynei.

"marukas"  wrote in message news:mjel6p$nf3$1@trimpas.omnitel.net...

Kai teko ieškoti, tai pastebėjau, kad ten kiekvienas kaimas po puslapį
atskirą turi:
http://www.omisapartments.com/
http://www.omisinfo.com/omis/omis-accommodation/omis-apartments.htm

O šiaip imi maps.gogole.com, eini pakrante su randi kokio mietelio
pavadinimą ir vedi: "Pisak accommodation" ir randi:
http://www.pisak-dalmatia.com/?page_id=10

"Dede_Pranas"  wrote in message news:mjejvc$mim$1@trimpas.omnitel.net...

klausykit, jus cia labai del tos kroatu kalbos pergyvenat, nu turi gi jie
kazkaip susibendrauti: meilai pvz su google translate, nemanau, kad
paprastas frazes taip jau netinkamai vercia.
ar ten interneto nepazista ir skambina tik I laidinius ragelius?

btw galvoju, kad turi buti kazkoks vietinis resursas be booking'o, kur turi
buti visu tu kroatu vilos, kurie angliskai nekalba.

On 2015-05-19 08:32, Dede_Pranas wrote:
> btw, kaip ten su privaciais papludimiais - jie kazkaip riboja judejima
> pakrante or smth?

Paprastai ten, kur buna privatus papludimys, pakrante judeti neimamona
:-))) Nes prie juros tik ir yra savininko padarytas priejimas. Kai kada
tai buna to kaimo gyventoju sutvarkyti gabaliukai kranto ties ju namais,
ir sujungti tarpusavyje. Tada judejimas priklauso nuo susitarimu tarp
savininku :-)

Audrius K.
P.S. Yra teke nuomotis apartamentus, kur privatus pliazas buvo vieta
keliems gultams ant molu, ir laipteliai i vandeni, kuriais uztverta
prieplaukele seiminiku valciai. Antro auksto apartamentu (kuriuose
gyvenau) balkonas jau buvo praktiskai virs juros :-))  Iki siol
prisimenu, kaip gera buvo sedeti vakarais balkone ir grozetis jura. Ir
nors kelias buvo netoli, taciau jis buvo jau virs apartamentu stogo, ko
pasekoje automobiliu praktiskai nesigirdejo (kas mane maloniai
nustebino. Auto parkingas buvo apartamentu stogo lygyje :-))
Vienintele tu apartamentu problema - angliskai kalbejo tik seimininku
dukra, kuri atsitiktinai ta savaite taip pat atostogavo ir buvo
vietoje...Todel galimybes rezervuotis telefonu nera.