Tema: Re: Croatia - kur vaziuot?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-18 11:20:30
kaipo ieskot nakvynes? vietoje? cia sezono metu?
jei grazus takelis iki juros, tai 10-15 min pasivaiksciojimas yra labiau
privalumas, nei trukumas.
kol kas paisosi, kad leisimes maziausiai iki splito (kiek suprantu tas
omisas salia), dar svasrstom apie makarska arba hvar. dubrovniko nusprendem
nekabinti, nes kol kas nieko tokio super wow nei is duaugu, nei is nuotrauku
nepamatem, gal ir klystam.
nu gerimu kaip ir nesunku pora deziu prigriebt, ypac alu, kuris bus
skanesnis, bet negi taip jau brangu ten vietoje? vietiniai gi turi kazkur
normaliai apsipirkinet supermarketuose or smth.
vokietijos legolendas, tai cia Berlyne? toks biski lankas gaunasi, ji
patogiau prie siek tiek kito marsruto derinti man atrodo.

"diploi"  wrote in message news:mjbst4$9gh$1@trimpas.omnitel.net...

Mes leidžiamės trasa iki Split'o (~25€ kelių mokestis) ir tada pakrante iki
Omišo. Paprastai nukrentam prieš miestelį.
Nakvynę rasti paprasta, kaina 15€/persona. Paplūdimiai geri (smėliukas), nuo
apartamenų iki paplūdimio 100 m.
Jeigu netingit pasivaikščioti, kiek aukščiau kalne nakvynė 7-8€/persona, iki
vandens 10-15 min kelio.
Skystimų (min vanduo, alus, vynas) pageidautina nusipirkti pakeliui
Slovakijoje ar Vengrijoje, nes ten ~2x brangiau.
Maistas +/- visur panašiai.
Apartamentai į jūros pusę gražu, bet užknisa pastovaus mašinų srauto garsas.

Lankytinos vietos priklauso, kiek žemai CRO leisitės žemyn.
Plitvicos vieniem patinka, kitiems šiaip sau - mes papildomos nakvynės tam
neskiriam.
Grįžtant mes kartais užsukam į Vokietijos Legolendą. Nors gal vaikas jau 16
ir kitokios kaladėlės domina.