Tema: Re: Croatia - kur vaziuot? +50kb
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-05-18 19:42:12
On 2015-05-18 17:23, Buves wrote:

> telefono as ju neturiu, net neklausiau ir neprasiau.
>
> susikalba tik vyras vokiskai,

Tai jau gerai :-)  Matai, didele problema, kad daug kroatu, nuomojanciu
apartaamentus, moka tik kroatiskai... Nelieka galimybes tartis nei
telefonu, nei emailu.  Mano pazistami, pas kuriuos dazniausiai nuomoju -
puikiai sneka angliskai (yra gyvene JAV). Taciau tame kaime jie
vieninteliai ir moka uzsienio kalba :-))

O bet taciau kai kada norisi pakeisti vieta - taigi visada dairausi
daugiau tinkamu vietu.

  pati seimininke anglu nemoka visai.
> [...]
> mokejo biski rusu.
> tai as su ja rusiskai, ji isvercia vokiskai, o moterys maniske ir kroate
> seimininke tik zvenge is musu kalbu... zodziu vakarai labai saunus buvo su
> rakija ir blynais....
> Labai isgyre musu Alitos brendi, nes turejom buteli, tai vakare istraukem,
> paragavom ir palikom dovanu.
> Labai saunus zmones.  Turi jie ir motorini laiva i salas plaukt, bet mes
> nenaudojom ir neprasem, nezinau net kiek kainuoja.
>
> Sakau tada kai buvom kas antram kieme buvo laisvu vietu,

Kai ne sezonas - tada taip, visur buna vietu. Problema per high season
:-))  Kai nori pabuti kelias dienas ar savaite - niekas nebeturi gerose
vietose esanciu apartamentu. Galima rasti tik esancius toli nuo juros...

Audrius K.

vat savaitei gal