Tema: Re: Croatia - kur vaziuot?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-18 15:10:43
looks good enough, kazko panasus ir ieskom ir kainos po 52 eur/naktis
gaunasi.
siap ir bendras bookingo ivertinimas toks jau labai aukstas.
ten parasyta, kad 200 m nuo juros, o nuo papludimio? automobili yra kaip
palikt?

"marukas"  wrote in message news:mjcemc$ppe$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nebaisu prasieiti šiek tiek, tai šitas visai neblogas:
http://www.booking.com/hotel/hr/darijan-apartments.en-gb.html Pernai
savaitėlę ten gyvenom.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:mjc6lh$jme$1@trimpas.omnitel.net...

50 eur/nakciai - ok, kol kas po tiek matau bookinge visai padorius
apartamentus splite ir hvare.
velgi nebuvusiam sunku spresti apie savoka "prie pat juros", jauciu
croatijoje ir turkijoje tai visais skirtingos reiksmes:)
mano seimai prasieiti iki 1 km iki juros yra atrakcija, iki dvieju dar
priimtina, jei tai eina per grazu miesteli su kokiais turgelias pakeliui,
kur galima vaisiu ir vyno pasiimt - isvis ok.
is bedos galeciau vazineti su masina, bet cia jau butu maziau feng shui.

"Audrius K."  wrote in message news:mjbtaq$9ni$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-05-17 19:06, Buves wrote:
> [...]
> krioklio, nes tik laive ji pramusa su komposteriu... jei eitum visus tuos
> takus pesciom, niekam jo ir nereikia....  na bet cia zinot... gal tai tik
> mano lietuviskas poziuris...kaip galima sutaupyt.... bet kita karta jau
> tikrai zinociau....
>
> Toliau vakare nuo Plitvicos mynem i Zadar puse, bet pasukom pusiasalio
> pakrante i Privlaka ir jau beveik temstant buvom ten ir labai
> neapsirikom...
> visai jau patamsy susiradom privaciam kieme puikiausius apartamentus uz
> 20eur para, 3 kambariai, visi patogumai, TV internetas, uz varteliu jura,

Tokie apartamentai siaip jau kroatijoje kainuoja nuo 75Eu :-))  Vidurkis
uz apartamentus su 4 lovomis (vienas miegamasis) buna apie 50Eu. (Cia -
liepa rugpjuti).  Uz 30-40Eu bus visiska siknaskyle...   Prireikus
kazkur pakeliui ne prie juros pernakvoti, glai buti sunku rasti ir
kainuos tuos pacius 50Eu.

Per High season ten padorius (prie juros) apartamentus rasti nuvaziavus
praktiskai neimanoma (pries pora metu grizdamas namo specialiai vaziavau
pajuriu ir ieskojau tokiu apartamentui dar 3 dienom. kazkur per 200-250
km pajurio neradau.) Siulo tik toli nuo juros...  Todel norint geresnes
vietos, reikia ja uzsisakyti gerokai is anksto. Mano pazistami kroatai
savo apartamentams rezervacijas sudaro  dar ziema :-))

Audrius K.