Tema: Re: Croatia - kur vaziuot?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-18 23:45:32
net nezinojau, kad ten legolendas, bet siap gera mintis, jis man tiks prie
kitos keliones, planuoju dar siais metais miunchene ir apylinkese kokia
savaitele pasibut.

"diploi"  wrote in message news:mjcbnm$nbq$1@trimpas.omnitel.net...

Nakvynė tik vietoje. Važiuojam visada high season metu ir niekada nebuvo
problemų. Sustoji +/- patinkančioje vietoje
ir eini per apartamentus,+ privažiuoja/prieina iš karto su pasiūlymais.
Tiesa, 4-5-6 naktim nelabai noriai priima (per
trumpas laikotarpis), bet niekada nebuvo problemų: patys nukreipia, kur
kreiptis.

Makarska bus ta pati mūsų Palanga, bet jeigu šeimai patinka naktinis
šurmulys - kodėl gi ne.
+500 km į Dubrovniką tikrai nėra prasmės sukti.

Apsipirkti tik supermarketuose, nes pakelės mažose parduotuvėse ar
kioskeliuose ženkliai brangiau (pvz. tie patys arbūzai
supermarkete 1kg/1 Lt, pakelėse/kioskeliuose 7 Lt). Splite supermarkete
galima skystimų rasti +/- pigiau, bet
paprasčiau jau nusivezti kvadratą Smadny Mnich'o ar Šaris'o. Pakeliui
Vengrijoje min. vanduo, vynas bais pigūs.
Vokietijos Gunzburgo legolendas ne visai pakeliui, bet jeigu vaikų amžius
tinkamas - verta.