Tema: Re: Croatia - kur vaziuot?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-18 23:41:44
tai terasos su vaizdu noreciau, valties neturiu/nesivezu, vaziuosiu ne paciu
high seasonu, o greiciausiai antroje birzelio puseje, kiek suprantu bus
palei 30 laipsniu, gyvent galima :)

On 2015-05-18 11:20, Dede_Pranas wrote:
> kaipo ieskot nakvynes? vietoje? cia sezono metu?
> jei grazus takelis iki juros, tai 10-15 min pasivaiksciojimas yra labiau
> privalumas, nei trukumas.

Tai - trukumas. Ir didelis. Nes diena apartamentuose galesi buti tik su
ijungtu kondicionieriumi (jei jis bus). Diena eiti tuo takeliu bus
pirtis. Nusiplauti suru vandeni neturesi kur...

Audrius K.

P.S. Ten specialiai apartamentai statomi ant juros kranto. Tada diena
atidarius langus kiaurai pucia vesesnis vejas nuo juros, ir apartamentai
atvesta. Nereikia net kondicionieriaus. Be to, malonu terasoje sedeti
ant juros kranto vakare ir gurksnoti vyna...