Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: Anita
Data: 2009-05-08 08:56:22
biski OT bet pasakysiu:
1. iki Airbaltico atejimo i rinka kainos buvo stabilios- 2000 Lt
vilnius-frankfurt-Vilnius. tiek Lufthanza tiek FLYLALL. apie kokybe ir
kainos santyki patylesiu
2. nieks nekaltas, kad Flylal isede Airbaltica su teismais ir kvailais
principais
3. ne laselio nesigailiu, kad zlugo FLYLALo pinigu plovimo masina.
nutylesiu, kaip jie elgdavosi su savo darbuotojais.
4. jei man reikia skristi ryt ar poryt, tai as nelabai ir reikalauju, kad
pagal mane visi taikytusi ir derintusi. Yra kaip yra. arba moki ta kaina,
kokia yra, arba ne. puikiai pamenu pries gerus 5 metus, kai reikejo
atskristi is Frankfurto i Vilniu kita diena, kaina buvo apie 3500.. ir ka?
reikia.
5. manau visi pasikeitimai tik i gera. o kad lietuviai nesididziuoja savimi
ir saves nevertina tai cia jau juju problema ;) net rankos nusvyra, kai
susiduri su amzinu burbejimu, pesimizmu ir kritika ;) nieko asmenisko
tiesiog asociacijos kilo