Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-07 08:43:11
lyg ir tikrai yra tiesioginiai iš Vienos. Man čia Niurnbergo oro uostas
kažkodėl tik per Prahą variantą pateikė. Vienžo, reikia iš naujo atlikti
išsamų skridimo galimybių tyrimą :)
ačiū visiems padėjusiems

"alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message
ALORA wrote:
 > Kiek žiūrėjau iš Niurnbergo - reikia kažkokiu būdu nusibelsti iki
 > Prahos, iš ten skrenda tiesioginis į Vilnių. Mano atveju
 > išeinaNiurnbergas-Viena-Praha-Vilnius

ne geriau skirst vienu persėdimu per Kopenhagą ar tą pačią Vieną?

o į Prahą iš Niurnbergo 5 kart per dieną autobusai važiuoja, ir kelionė
trunka tikrai ne daugiau nei skrendant per Vieną jei jau su mašina
pavažiuot problematiška