Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: Kantega
Data: 2009-05-06 21:47:54
Aš irgi ieškau kaip parskristi iš pietų Vokietijos (pageidautina Miuncheno) į Lietuvą (nesvarbu kur, nes galutinis kelionės tikslas - Klaipėda).
Ryanair puslapis durnokas - nežinant iš kokių miestų jie skraido į Kauną tai itin sunku suprasti....

Gal kas žino kokios dar kompanijos (be AirBaltic) skraido netiesiogiai iš Miuncheno į Lietuvą?
O kitas klausimas būtų kaip yra su antžeminiu transportu Ryga-Klaipėda? Manau kad skrisiti su AirBaltic iš Rygos į Vilnių o po to važiuoti į Klp nėr prasmės, turbūt geriau iš kart iš Rygos į Klp. Tik va nežinau kokios galimybės, gal kas kokių nuorodų ?

"ALORA" <aloros@kompas.de> parašė naujienų pranešime:gtksm2$4ro$1@trimpas.omnitel.net...