Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-04 07:38:45
aš žinau tas "gudrybes" ir pakankamai esu skraidžius kad ir tuo pačiu
Raynairu.
gal galėtum nurodyti nors vieną Lufthansos reisą už 360 LT pirmyn ir atgal?
:)

"alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message
ALORA wrote:
> kaip dabar pigiau galima nusigauti į Vilnių? Pasižiūrėjus į kainas biškį
> kraptelėjau, radau tik vieną tiesioginį reisą iš Frankfurto už daugiau
> kaip 1000 EUR ...:(

tai tu nori į tą konkretų reisą pigiau pakliūti, ar kaip? :)

nes tokiame amžiuje jau laikas būtų žinoti ir ryanairus, ir kad ne
kurios aviakompanijos bilietus į vieną pusę parduoda daug brangiau nei
pirmyn atgal ir kad ta pati Lufthansa iš Frankfuto į Vilnių du kartus
per dieną skrenda ir bilietai pas juos kainuoja nuo 360 Lt pirmyn atgal
kas nėra daug, ir dar daug visokių gudrybių dėl kurių klausimas atrodo
keistai