Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-04 11:35:01
seniau daug skraidydavau tarp LT ir De darbo reikalais. Bet tai buvo skrydis
2 val. O dabar su persėdimais - 5-8 val. Kaži ar verslo reikalais kas sau
gali leisti prabangą tiek ilgai skraidyti :) Todėl galimybių susisiekti su
Lietuva nėra. T ąpatį atstumą iš Vokietijos į kitą Europos šalį galima
nuskristi nuo 60 EUR. Tad nieko nuostabaus, kad žmonės taip galvoja. Ypač,
kai visai neseniai tokio tiesioginio ir greito susisiekimo galimybė su
Lietuva buvo