Tema: Re: skrydis Vokietija - Vilnius
Autorius: 70005
Data: 2009-05-04 12:22:18
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:gtm9bl$22i$1@trimpas.omnitel.net...
> seniau daug skraidydavau tarp LT ir De darbo reikalais. Bet tai buvo skrydis
> 2 val. O dabar su persėdimais - 5-8 val. Kaži ar verslo reikalais kas sau
> gali leisti prabangą tiek ilgai skraidyti :) Todėl galimybių susisiekti su
> Lietuva nėra.

Taip, nepatogu, bet tai netolygu "galimybių nėra". Aš irgi skraidau darbo reikalais ir nepatogumų pajutau, bet ką darysi.
Juokingai atrodo, kai skurdžių šaly - vieni verslininkai, kuriems papildomos trys valandos kelionėje reiškia prarastus milijoninius kontraktus:) O pasiklausius verkšlenimų taip ir atrodo:)

T ąpatį atstumą iš Vokietijos į kitą Europos šalį galima
> nuskristi nuo 60 EUR. Tad nieko nuostabaus, kad žmonės taip galvoja. Ypač,
> kai visai neseniai tokio tiesioginio ir greito susisiekimo galimybė su
> Lietuva buvo

Tai ir dabar yra į daugelį šalių. Vokietija - tik viena iš krypčių. Kuri šiuo metu santykinai nukenčia, bet vistiek pasiekiama. Ir net turi tiesioginį skrydį.