Tema: Re: APIBENDRINIMAS: skrydis pietų Vokietija - Vilnius
Autorius: SimasV
Data: 2009-05-07 09:40:02
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:gtttcv$c0u$1@trimpas.omnitel.net...
> pagal kainą ir greitumą (apie 4 val.) geriausias variantas iš Miuncheno per
> Rigą į Vilnių. Kiek atsimenu, Rygos oro uostas nėra labai didelis, per 25
> min. persėsti į kitą lėktuvą neturėtų būti problemų? Jei nevėluoja, aišku :)
> O gal Rygoj keli oro uostai? nes aš esu skridus tik su Ryanairu iš Rygos, o
> jis paprastai tūpia antro lygio oro uostuose.

Vienas Rygoj oro uostas (bent jau toks kur dideli lėkutvai skraido). Šiaip tai jis ir yra "antro lygio" - tulikuose eilės, baruose eilės, transfer desk'e eilės, informaciniai monitoriai 20 metų senumo CRT telikai rodantys 5 senakčius skrydžius, o ryanairas ten iš viso juokingai laipina - stovi prie rankovės, bet keliaiviai turi eiti į lauką ir lipa į lėktuva trapu :)