Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-24 17:16:34
On 2012-07-24 17:04:55 +0300, Linas Petkevičius said:

> Jo - tavo turimi atvejai be abejo ja labai iskraipo ir kokie Star
> Alliance ar Macenziu aktuarijai I tai tikrai neatsizvelgia. Draudikai
> mieli nupirktu tikslesne - gal gali pasiulyti?

As tik parasau, ka tiksliai zinau. Mane nustebino tai, kad vienos
stanbios kompanijos usa darbuotojai auto nuomojasi pakankamai pigiai.
Tarp kitko, taip pat neziuredami i auto (atvaro auto pva per pietus ir
paduoda raktus. Grazinant raktus palieka pas ... visai kitos kontoros
(mokymo centro) budinti... viskas, ten taip iprasta. Problemu nekyla.
Draudimas galioja corporatyvinis, auto kaina juokinga. Jei ima i
aerouosto, tada - grieztai hertz, kaina ne tokia juokinga, bet uz
draudima nemoka.  Tiesa, tos pacios kontoros darbuotojas sveicaras
tokio draudimo neturi. Kaip ir as. Tada jau buna ir idomybiu: pvz
pernai as gerokai prabangesni auto be jokiu nuolaidu, nuomodamas is
anksto , paemiau pigiau negu sveicaras zemesnes klases auto su
corporatyvine nuolaida...

> Beje - tavo siulomas ramus gyvenimas visiskai neturi nieko bendro su
> realybe. Paemiau su nepazymetais nubraizymais neziuredamas, grazinu
> bilekaip, nes turiu draudima - ganetinai naivus variantas.

Bet, zinok, butent taip ir gyvena pasaulis... (niekas, aisku, auto
specialiai nebraizo ir negadina. Taciau ir nesuka sau galvos kazkokiais
apziurejimais..)  Ne vienas ir ne du pazistami (ne lietuviai ir ne is
lietuvos) taip nuomojasi...
Audrius K.