Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-24 15:55:53
On 2012-07-24 14:32:02 +0300, Linas Petkevičius said:

> Ash neapsimetu, jeigu tau labiau tinka. Budele turejau galvoje jau prie
> aiksteles. Ten visada yra zmogus, kuriam gali parodyti, jeigu yra
> daugiau ibrezimu nei pazymeta ant voko.

Tai va, yra budele aiksteleje hertzo, yra avis, o va Advantage - nera.
Aikstele vos radau (hertzas parode)  Priduodant irgi buvo is karto
pasakyta - palieki aiksteleje ir raktus atnesi mums i aeroruosta...

> Nezinau ish kokios kontoros tu emei

Matai, ta kontora (advantage) reklamuoja ryanairas, (kartu su hertzu,
bet hertze visada kokiu 15-20Eu brangiau ta tapti auto) Taip, kad
dauguma lietuviu jais ir gundysis (kaip kad susigunde mano kompanionai,
nors man hertzas labiau prie sirdies).  As antra karta is ju neimciau -
aeruoste buvo 1val eile (dirbo viena mergaiciuke), hertze dirbo 3 ir
nei vieno klijento. Hertzo budele prie isejimo is aerouosto (su avis ir
kitomis normaliomis), advantade - 200 -300 metru sone paslepta budele
lauke (tuliko dydzio, stovi viena atskirai...) Hertzas duoda naujus
auto, cia gavau kazkur 70t km pravaziavusia... Ir t.t. Neverti tie 15
sutaupytu Eu tu nepatogumu. Vakare laikas brangesnis...

> , bet mano atveju visada kompanijos atstovas budavo. Nebutinai su tuo
> paciu pavadinimu - pavyzdziui Budget ir Avis kartu, bet kad nebutu
> vietoje atstovo - nu nepasitaike. Nu ir aisku niekad neteko taip
> planuotis minuciu tikslumu,

Tai ir as turejau lyg ir pakankamai rezervo (kiek tai buvo imanoma -
lektuvas nusileido jau pavakary, o jis neskraido pagal mano norus).
Taciau: 30 min, pakol radau ju "tulika" (buvo visi vienoj vietoj, o ju
kazkur uzkistas lauke uz kampo.) Valanda (o gal ir ilgiau) - eile prie
ju budeles... tada - 15-20 min dokumentu pildymas (hertzas uzpildo per
kelias min)  Ir t.t. Vienu zodziu, nuo islipino is lektuvo iki sedejimo
auto praejo daugiau negu 2 val. Taip, kad nusileidus apie 17 val lyg ir
uztenka laiko pasiimti auto ir nuvaziuoti 300 km per 6 val.  O realiai
- to laiko labai jau minimaliai...

>  nes dar ir lektuvai kolkas pagal mane neskraido... Tiesa, galtu apie
> kitas aiksteles, nes su shaudykle Bergame pirmyn/atgal valanda - nu ka
> ash zinau,
Aikstele ten pat, bet ta saudykle pastovi 10 -15min pakol uzsipildo,
vaziuoja kokia 10 min, dar nuo ju budeles reikia pakulniuoti... Ir
nepamirs - jei reikes aiskintis, tai dar ir eileje pastovesi :-)) Taip,
kad 1 val gali buti ir mazai..

>  apie koki tu tada shrota kalbi - ten gal rimtai nuo visko reikai draustis.

Tai del to ir rasau - kad gali visko pasitaikyti. Gal italijoj labai ir
nesikabineja prie ibrezimu - juk jiems jie kaip ir iprasti. Bet teko
girdeti apie kai kuriu kontoru (ypac maziau civilizuotose valstybese ir
pigesniu) antra bizni - kabinetis prie butu ir nebutu ibrezimu ir is to
melzti pinigus..

Audrius K.