Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: A7
Data: 2012-07-18 14:04:21
pries menesi emiau is economycarrentals.com Sardinijoje. zodziu nuomos
kompanija gavos ADVANTAGE kurie depozita ipiso apie dvi stukas euru!!! Ir
masina gavau Panda pralekusia 40 stuku km, nudrozta kai reikalas. Gerai, kad
esu paskaitinejes forumus, tai apejau masina su padidinimo stiklu ir
priverciau suzymeti visas smulkmenas. Butina patikrinti vairuotojo duru
spynele ar veikia (as patikrinau, viskas ok buvo) nes kai grazinau masina
kartu ir italas tokia pacia panda pridave, tai jo spynele neveike ir turejo
bedos jis del to.

O po savaites Scilijoje masina nuomojaus is http://www.rentalcars.com/,
pries tai siemet is tu paciu buvau emes Bergamo orouoste. Sicilijoje gavau
lancia pralekusia 3500km, o Bergamo Clio prabegusia apie 10K km. Abiem
sitais atvejais depositas buvo apie 300-400 euru. Nuomos kompanijos
atitinkamai Europcar ir AVIS. draudima atskirai pasiemiau is
icarhireinsurance.co.uk. Gavos truputi brangiau nei tas economycarrentals,
bet likau zymiai labiau patenkintas tuo ka gavau.