Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-24 10:16:57
On 2012-07-24 09:14:24 +0300, padugne said:

> Seip tai netgi privalo. Tu jai masina ir raktus, o ji tau paraso kad
> viskas okei (arba kas nors neokei jei jau taip).

O jei ne? Pabandyk ADVANTAGE bergame :-))  Auto -  aiksteleje be
budeles ir be personalo (speju, auto valo ir apziuri karta per diena
kokia nors tikslia valanda atvaziuojanti kompanija), o mergaiciuke
aerouoste budeleje...

	Siaip apziuri atiduodant hertz ir avis Cikagos aerouote. Ir pazymi,
kad ok.  O va tas pats Hertz italijoje (Modenoje) nesiteike eiti prie
auto. Tik paklause, uz kurio kampo kurioje gatveje palikai (ten net
aiksteles nera...).  Tarp kitko, paskutini karta cikagoje imant is
hertzo paciam auto apziureti nebuvo jokio laiko. Kadangi auto dar
nebuvo paruosta, tai ja atvare prie budeles darbuotojas, uz jo dar 4 ar
5 auto eileje. Variklio net negesino - mesk cemodana i bagazine , uz
vairo ir pirmyn link vartu.... Nes uz nugaros jau visa eile laukianciu
auto...

Audrius K.