Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-24 16:59:03
On 2012-07-24 16:06:25 +0300, Linas Petkevičius said:

> Siek tiek dirbu su draudimu, todel turiu keliu didesniu nuomotoju
> duomenis. Nezinau koks pas jus nedebilus civilizuotas pasaulis
> skaitosi, taciau Toje pacioje Italijoje pilna draudima perka 3.8 proc.

Jei tik  neturi kokio "kruto" pastovaus draudimo visu ju nuomojamu auto...
Pvz mano pazistami amerikonai turi pastovu pilna draudima (draudzia
darbdavys) visoms nuomojamoms auto.  Ir jo tu tikrai nematysi per pvz
hertzo statistika.  Kadangi jiems yra grieztas nurodymas nuomotis tik
ir hertzo (corporative discount), tai kazkodel speju, su tuo draudimu
irgi problemu nekyla (jam net nereikia privalomo hertz draudimo. Moka
tik uz auto nuoma...). Ir jiems buvo keista, kas as neturiu tokio
draudimo ir turiu ji pirkti is nuomotojo... Taip, kad tavo turima
statistika yra tolima nuo realybes ... :-)
Audrius K.