Tema: Ats.: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Darka
Data: 2012-07-24 11:21:50

ziuriu pas Audriu K. paranojinis sindromas vystosi su pagreiciu

juokinga ziureti i tokius, kurie aiksteleje fotografuoja is visu pusiu
automobili, laksto atzymeti kiekviena ibrezima , gaista savo  ir kitu laika
del kazkokiu isivaizduojamu problemu, kuriu civilizuotam pasauly seniai
nera.

"Audrius K."  parašė naujienų news:julhoh$oak$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-07-24 08:40:18 +0300, Linas PetkeviĨius said:

> Budeleje esanti mergaite turi teise pazymeti papildomus apgadinimus.

Ar nesupranti, ka parasiau, ar apsimeti durnu?? (Budeleje esanti
mergaite pazymi pora ibrezimu. Nuvaziuoji - dar 5 ibrezimai ir  2
ilenkimai. Tavo veiksmai?  19 valandu (tu jau valanda stovejai prie
budeles eileje, kad gauti raktus), kai priekyje dar laukia beveik 300km
kelio ir i isnuomotus apartametus reikia speti iki 23 val., o tu stovi
aiksteleje (kurioje NERA JOKIOS BUDELES) prie auto. Grizti i aerouosta
(vien pirmyn atgal apie 1val, ko pasekoje nespeji nespeji i
apartamentus ir nuomojiesi viesbuti), ar grizes susimoki uz visu tu
nepazymetu ilenkimu dazyma ir lyginima????)

> Ta pati tvarka - niekas netrukdo nueiti pas mergaite pasiimti invoice -
> tuo paciu ji ir apziuri.

Negalvojau, kad esi toks de...ilas. NERA TOS BUDELES AIKSTELEJE, NERA.
Tarp budeles aerouoste ir aiskteles  - vaziavimas autobusu, kas uzima
nuo 15 min (jei pasiseks) iki 30 min. Pirmyn atgal - beveik valanda. O
prie budeles dar eile. Be to, ta mergaiciuke niekur is tos budeles
nevaziuos. Ka nors pasius, lauksi dar kokia valanda kita. Manai, po
viso to spesi i savo lektuva???

Audrius K.
P.S. Ir is kur toks iprotis aiskinti nezinant situacijos. As rasau apie
KONKRETU aerouosta ir KONKRECIA nuomos agentura (o ja kaip tik siulo
RYANAIRas kaip pigia). Ir draudimo si agentura net nesiulo. Turi pats
paprasyti.
P.P.S.  Ir kitur man yra buve, kai nera galimybiu (ar laiko) tiksliai
viska apziureti. Gerai, kai gauni visai nauja auto su vienu apibrezimu,
ir jis net YRA PAZYMETAS (yra buve taip, kad ta pazymeta ibrezima
(kiekk pamenu, buvo NATIONAL ar kazkokia panasi agentura) as pats
pamaciau tik gerai issiziurejes prie viesbucio... O jei jis butu
NEPAZYMETAS? Spek, kaip tu ji ten iziuresi nakti prastai apsviestame
aiskteles kampe...