Tema: Re: Auto nuoma Italijoje?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-23 08:40:00
On 2012-07-18 10:29:53 +0300, Darka said:

> tai niekas netrukdo fransizes draudima uz kelis eurus nusipirkti atskirai.
> Pasibrausinkit   excess reimbursement insurance

Ir bet rezervuos visa prancize, o jei ivykis - pinigus atgausi laaabai
negreitai...Jei is vis atgausi...

Audrius K.
P.S. Visada gali nuomos kontoroje paprasyti pilno draudimo. Tada tau
neskaudes ivykus ivykiui, o ir rezervuos tik 200-300 Eu... Tik auto
kainuos truputi daugiau (draudimas dienai 10-15Eu)