Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-06-06 23:12:48
On 2012-06-04 14:11:47 +0300, Jonas Sergejenka said:

> Na tai tu skaičiuoji:
> - savo auto (vairavimas, rizika, etc.);

Cia kaip kam. As vaziuodamas nepavargstu, o su savo auto galiu sustoti
kur noriu, pamatyti ka noriu. Kadangi as vaziuoju su benzininiu ir
nelabai taupiu auto, tai visuomeniniu transpotu tikrai butu pigiau. Tik
man to nerekia...

> - kelios nakvynės pakeliui kažkur (o ne traukiny, romantiškai);

Man nakvynes viesbuciuose gerokai malonesnes uz nakvyne traukiny (dar
nuo studentavimo laiku miegoti traukiny nenoriu)

> - 3 asmenys...

Kaina praktiskai nesikeicia (nes viesbuciuose, kuriuose tik dvivieciai
kambariai, tenko ne karta imti du dviviecius kambarius. Apartamentus
visada emiau keturviecius ir didesnius (buvo ir 7-8vietu). Taigi uz
nakvyne kaina nekinta. Benzino auto sudegina tiek pat, 3 ar 4 zmones
vezti.  Lieka maisto ir bilietu skirtumas. Bet jis jau tikrai
neesminis...

> Taigi tau ganasi taip:
> - Krotatija - 14 dienų vienam asmeniui 2000Lt,

Butumem buve 4 - butu buve vienam asmeniui 1600lt :-)  Jau aiskinau -
pagrindines islaidos nesikeicia, 1 ar 2 vaikai. Ypac kai paskutinius
kartus uz vaika beveik visu reikejo moketi kaip uz  suaugusi. Su 2
mazais vaikasi butu buve pigiau....

> drožiant savo automobilį ir dirbant už vairo.

Ne dirbant, o ilsintis. Man poilsis vaziuoti neikur neskubant,
dairantis ir lankant idomius objektus pakeliui.

> Tu dabar kitaip paskaičiuok:
> - Krymas - 14 dienų vienam asmeniui 1500Lt,

Butu buve 3 - butu buve vienam asmeniui 2000 lt :-))

>  ir vairuoti pačiam nereikia,

Ir nesustosi kur nori, ir nepamatysi, ko nori, ir nepavalgysi, kur nori
ir kada nori. Kosmaras :-) ( nepernesu autobusiniu (ar traukiniu)
kelioniu. Mane jos vargina ir nervuoja)

>  all inclusive (vizos, abrikosai ir alus stotelėse pakeliui, etc.)

Tai irgi all incliusive. Tresnes prasideda ties Varsuva ... Toliau kiti
vaisiai. Alus kiekviena vakara vietiniame barelyje ar viesbucio
kambaryje. Ir visada saltas :-) Pietus pakeles kabake (daznai grazioje
ir mieloje vietoje)

> - Nu ok, apartamentai pas mus buvo 6-viečiai, tai galima sakyti,
> truputį per stipriai išlaidavome. :)

Na va, matote. Butumete buve 3, uz apartamentus butumete mokeje irgi
tiek pat :-) Realybe tokia - apartamentus renkiesi tuos kurie patinka.
O jie dazniausiai buna ne maziau 4 vietu :-)) Daznai buna didesni :-)

Audrius K.
P.S. Jau noriu sesti i auto ir lekti kazkur ilsetis...  ir visai
nenoriu kur nors vaziuoti autobusu, traukiniu ar skristi lektuvu.
(pries 4 men skridau slidineti i italija. Ten - nuomota auto.
`Neblogai, bet ... netas. Geriau su savo auto ir jokiu lektuvu...)