Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: Edo
Data: 2012-06-04 08:07:25
Kelintais metais Kroatijoje čia taip? Kroatija kasmet brangsta. Krymas
kurį laiką galėjo atrodyt pigiau dėl mums palankaus grivnos kurso, bet
Krymas irgi brangsta. Dar gali dažnai Kryme užsiraut ant nelabai
adekvataus kainos/kokybės santykio, kai gali gauti labai pigiai ir
prastai arba pakankamai neblogas sąlygas, bet kainuos pakankamai
nemažai. Nėra daug vidutinio lygio paslaugų. Bet nedrįsčiau kažkam
nerekomenduot Krymo, nes tikrai yra ir ką pamatyt, ir kitų privalumų... :-)

E.