Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 21:50:05
jo, savo automobiliu daugiau nevaziuosiu atostogaut, tranzu, traukiniu,
lektuvu bet kuom, bet tik ne pats uz vairo ir ne autobusu. nu nebent
kemperiu su susimetus su kompanija jei jau savo eiga. pliusu aisku yra, bet
nuovargis ir automatiskai rizika nesvietiska, vien kurui sukisi puse
keliones biudzeto, ir paskui nelieka pinigu net pabandyt vietine virtuve,
sukisi 3000 lt kurui ir paskui kepi desreles is vietines ale maksimos ant
angliu, neimi alaus, kadangi tai jau nebetelpa i numatyta biudzeta, nes
pakeliui keitei, nenumatytai, galinio rato guoly, nu nx, tokios atopstogos.

--
vyt/ /