Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-06-04 14:11:48
Na tai tu skaičiuoji:
- savo auto (vairavimas, rizika, etc.);
- kelios nakvynės pakeliui kažkur (o ne traukiny, romantiškai);
- 3 asmenys...

Taigi tau ganasi taip:
- Krotatija - 14 dienų vienam asmeniui 2000Lt, drožiant savo automobilį ir
dirbant už vairo.

Tu dabar kitaip paskaičiuok:
- Krymas - 14 dienų vienam asmeniui 1500Lt, ir vairuoti pačiam nereikia, all
inclusive (vizos, abrikosai ir alus stotelėse pakeliui, etc.)
- Nu ok, apartamentai pas mus buvo 6-viečiai, tai galima sakyti, truputį per
stipriai išlaidavome. :)

Jonas.

On 2012-06-01 10:02:38 +0300, Jonas Sergejenka said:

> 2010 metais 4 asmenų šeima paatostogavo už ~6kLt: 11 naktų vietoje, +3
> naktys traukiny.
> Čia su suvenyrais, troleibusais, dušmanais, namie ir ne namie ruoštu
> maistu, vietinio vynelio keliais buteliais, ir pan. Žodžiu, nesitaškant.

Tai kad man tiek Kroatijoj uztekdavo (3 asmenys, apartamentai
keturvieciai, su savo auto, benzinu, ir kai kada pasitaskant. Savaite
prie juros, 3 dienos kalnuose , pakeliui lankant objektus ir miegant
viesbuciuose ar viesbucio lygio apartamentuose, viso 14 dienu)

Audrius K.