Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-06-06 22:55:44
On 2012-06-04 08:07:24 +0300, Edo said:

> Kelintais metais Kroatijoje čia taip?

Paskutini karta ten buvau 2009. Tai buvo 5 kartas :-) Visi kartai
kainavo panasiai.

> Kroatija kasmet brangsta.

Per 5 metus (vaziuodavau kasmet) didelio brangimo nepastebejau (pvz
apartamentu kainos nepakito). Pas mus viskas brango gerokai labiau...

>  Krymas kurį laiką galėjo atrodyt pigiau dėl mums palankaus grivnos
> kurso, bet Krymas irgi brangsta. Dar gali dažnai Kryme užsiraut ant
> nelabai adekvataus kainos/kokybės santykio, kai gali gauti labai pigiai
> ir prastai arba pakankamai neblogas sąlygas, bet kainuos pakankamai
> nemažai. Nėra daug vidutinio lygio paslaugų. Bet nedrįsčiau kažkam
> nerekomenduot Krymo, nes tikrai yra ir ką pamatyt, ir kitų privalumų...
> :-)

Sutinku, kad kryme yra ka pamatyti. Taciau daug kas vaziuoja ten todel,
kad ten "pigu". Bet pagal isleistus pinigus galima jau rinktis daug
kitu vietu...

Audrius K.