Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-05-07 17:52:04
Svyt: --------

Problema su traukiniu - kad reikia bilietus imti iš anksto. Savaitę prieš
nelabai nusipirksi. Kijevas yra Kijevas, o Krymas yra Krymas, ir laisvų
bilietų tiems traukiniams, kurie man reikalingi - nelabai būna. :) Reikšia -
reikia apsispręsti bukvaliai ant dienų, o ne vasaros vidury.

Automobilio man pagrinde norisi dėl lokalaus mobilumo (su truliku visur kur
noriu - neapvažinėju) - bet matyt teks atlikti vieną kartą namų darbus, ir
susirasti normalų nuomos punktą - tik neaišku, kiek išbrangs kelionė.

Forever: ------------

Matai, Krymas yra Krymas. Realiai ten važiuoji pabūt TEN, ir ne kitur :).
Kur ką pažiūrėti - kiekvienam savaip. Aš važiuosiu pagrinde drįbsoti prie
jūros (jūroje) :))))
Praėjusios mūsų šeimos atostogos Kryme buvo maždaug tokios:
- traukinys+traukinys+traukinys, trulikas, trulikas, įsikūrimas, jūra,
nusvilimas pečių, nusvilimas pėdų, Furšetas, maistas ir poilsis, trulikas,
Nikitos botanikos sodas, mikrius, trūlikas, poilsis;
- jūra, krantinė, furšetas, poilsis.
- laivas iki Alupkos, rūmai, fotkinimasis su liūtais, sodas, superiniai
čeburėkai, mikrius, poilsis, vakarinė krantinė, vyno stiklinė plastikinė,
poilsis.
- kopimas į Aju-dag, ropojimas ant šiknos žemyn, bandymas nusiropšti nuo 15m
uolos skardžio, takelio radimas, džiugus pasibėgiojimas akmenuotomis
pievomis per dygiančius bruzgynus, ropojimas iki truliko, poilsis, furšetas,
poilsis.
- jūra jūra jūra, pliažas, jūra, suvenyrai, furšetas, turgus, pardoškės,
jūra
- Jalta, mikrius -> Ai-Petri, ropojimas aukštyn-žemyn, vynelio butelių
prisipirkimas, mikrius, poilsis, furšetas, vakarinė krantinė, suvenyrų
pirkimas, vynelio gurkšnojimas, poilsis.

Taigi, kiekvienam savo, man pagrindiniai taškai buvo vat tie "standartiniai"
(Nikitos sodas, Ai-Petri kalnas, Alupka su Voroncovu), plius bendro pobūdžio
atrakcijos (nakvynė traukiniu, 80 km ant seno seno trūliko, praplaukimas pro
kregždžių lizdą, įkopimas į Aju-Dag).

Planuose Sevastopolis, į vaiduoklių slėnį nusibrauti, iki Bachčisarajaus,
Balaklava. Vėl Aju-Dag (kitu keliu), vėl Ai-petri (lyno kelias), ir jūra,
jūra :))
J.

>ja ja...aktualu ir man
>
>Jonai, pasidalink patirtim kur vertetu nuvykti, ka pamatyti....suprantu kad
>inete reklamines info daug, bet isgirsti is zmogaus su patirtim - tikra
>dovana :)

"svyt"  wrote in message news:jo59ai$nq8$1@trimpas.omnitel.net...

vaziuociau traukiniu, bent i kijeva kiek bandziau smagiausia lektuvu, o
taupant traukiniu, imi 2 bilietus, o kadangi vagonas pustustis gauni visa
kajute, ir voliojiesi ten, yra 220, tik kai kurias atvejais tik koridoriui,
tai prailgintuvo reikia kompui. tik vaziuoja ilgiau, ir berods ne kasdiena.
Lengvoji masina neskirta ilgom kelionem, beto nelabai saugu.

--
vyt/ /