Tema: Re: Krymas automobiliu
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 23:39:58
max 4 jei du vaikai. 4 suauge visu pirma psichologiskai sunku. Vazinejaus,
dabar nebent kokiu kemperiu, neskubant kur,ir pageidautina neypac toli,
prisivazinejau darbo reikalais. bet is tikro vaziuojant paciam pamatai ne
turistinius dalykus, pamatai kaip is tikro tie zmones gyvena, pajauti salies
dvasia. pasivaiksciojas po manmatra nepajusi prancuzijos, net nepamatysi
prancuzu, ju ten nera. o kokiam kaimeli uzskues i vietini bariuka pazinsi
tikrus prancuzus labiau nei 10x aplankes eifelio boksta. kuri is musu galima
sutikt gedimino pily? ar stojau apsipirkt paryziaus priemiesty- pardoj vieni
negrai. ar kroatijoj nusukau nuo autostrados ir prasivaziavau vietiniu
sunkeliu, uztaikiau kazkoki kaima, visu namu sienos susaudytos, o ypac
akivaizdu (kai kur naujas tinkas paslepia tai), jie megejai sumuryt sviesia
siena is stiklo blokeliu, tie blokeliai su kylemis, kas 5 namas apleistas, o
kieme 3-6 antkapiai. ir veidai, ziaurus, itarus, matos vyrai gali padaryti
bet ka.

--
vyt/ /