Tema: Re: Tailandas
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-22 19:14:00
Nzn kuri cia dalis, bet cia:
http://www.oneclimate.net/imagelib/posts/20081231/Koh_Phi_Phi.jpg

:)

O Yao Yai patiko tuom, kad kaip kazkas sake, yra kaimas, visiskas laukinis
papludimys su nuliu zmoniu, galimybe vos tik isejus is savo pigaus namelio
megautis jura ir pajuriu, o diena turejome proga susipazinti su tailando
nuosirdziu kaimieciu gyvenimu.
O jei kam reikia xxx, tai galima gi atsivezti kokia vietine mergike ar
bachuriuka ;)