Tema: Re: Tailandas
Autorius: Rokis
Data: 2010-10-20 08:56:43
Tai as I SHA variau darbo reikalais :) + dar Handzhou ir dar ten aplink
700km tai buvau suzavetas nes evro sajuzas ismaisytas...
dauguma sako kad geriausiai tailande varyt I Pata ?
na musu tikslai yra ne kabakuose taskytis, o pazintine "kulturine" su gamta
zmonemis :)
kadangi neturiu polinkio I alk gerimus rukymus tai daugiau kokie kaip
anksciau mineti namuka saluose, dziugles drambliai merginos :D :D

tai siaip siai dienai varom 2se su draugeliu galima ir su didesne chebra
idomiau ...

aishku rasytojas nekoks bet kelionems galiu tikrai pasigirti vien siais
metais aplankyta virs desimt saliu <cia atmetamos kaimynes> Lt. LV.EST.PL.